Valentine´s Day

2011-02-15 @ 01:46:19

Hallå där sötnosar!
Idag är det måndag och första dagen på lovet.
Jag vaknade upp bredvid världens bästa pojkvän imorse, alltid lika mysigt. Vi gick upp osv och han var tvungen att åka och jag gjorde i ordning mig och fixade fram alla saker som jag skulle ha idag. Jag och min familj var nämligen i Ulricehamn idag och åkte skidor :-) Var faktiskt väldigt roligt. Vi gör alltid en "check" med alla skidgrejjer m.m. inför fjällen, som är vecka tio detta året. Det som saknas för mig är just nu vantar mössa och en-lager-tre tröja :) Sen är jag klar!

I backen träffade vi även Alida med familj. Så jag åkte lite med henne också. Det var kul! På vägen hem åkte vi till skara och kolla lite affärer där, åt också. Jag köpte bland annat två filmer m.m.

När vi kom hem så åkte jag till Pontus. Fick ett jättefint armband av honom i present och ckoklad! Han hade gjort jättemysigt med ljus och fixat film osv. Du är bäst älskling!


Haha nice pic!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0