Bildbomb, en bild från varje mapp 2010

2011-01-05 @ 01:08:23
Sådär, eftersom jag är en sådan person som tar EXTREMT mycket bilder per år så har jag ungefär 150 mappar på hela "2010-årsmappen" så nu föreslog nathalie att jag skulle publicera åtminstonde en bild från varje mapp och ni kan tänka er att det lär ju ta ett tag;D Men här har ni början iaf, eller DEL ETT!
Så får ni fortsättningen en annan dag. Nu ska jag krypa till kojs och se några PLL till innan jag somnar. Imorgon (idag?) blir en kul dag! Då kommer natha hit och vi ska busa lite (a) Haha ni får bilder sen!

Kommentarer
Postat av: nathalie

grymt roligt blir det !:)



och bildbomben, resten av bilderna ser jag fram emot ;)



<3

2011-01-05 @ 01:12:38
Postat av: Matilda&Vicky

Fina bilder =D

2011-01-05 @ 09:10:33
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0