Chasing the Daylight

2011-01-24 @ 22:01:46
Träningen gick verkligen asbra idag och det känns faktiskt som att jag inte tappat så mycket som jag trodde jag hade gjort. Det var nog lite på grund av att jag "höll uppe" konditionen lite med att promenera mkt. Och det hjälpte nog tror jag! Imorgon är det två timmars träning med Alingsås laget, får se hur det går, lär ju vara heelt slut efter. Haha hjälp..

När jag kom hem så insåg jag plötsligt att juste jag har engelskagloser tills imorgon! Så nu har jag suttit och pluggat in dom, men det var väldigt enkla ord ändå, så nu sitter dom ! Hoppas jag ;- ) Efter skolan imorn blir det hem med pontus och sen följa med ner till sbn, och kolla början av hans träning och sen gå till samlingen. Men nu ska jag sleepa. Ha det bäst!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0