Söndag

2011-01-16 @ 13:09:35
Håller på för fullt å boka biljetter till Stevie Wonder-konserten på torsdag, på ahlströmmer. Vi är ett gäng som ska åka och kolla, det ska bli riktigt kul!:)
Snart så drar jag mig till Maria Elände och busar lite, men innan det måste jag äta för jag kokar snart ihjäl av hunger! Ha en bra och mysig söndag folket ♥
haha nathalie och johanna i fredags! Vi spelade spel och jag tror dom fick poäng?

jag och pontus var i lag...och ja, vad håller vi på med? ^^

Kul fredag var det i vilket fall som helst :)

Kommentarer
Postat av: Hanna Skattberg

Nu har jag tragit igång en dagens blogg tävling, kolla in på min blogg och anmäl dig(:



Kram Hanna.

2011-01-16 @ 14:24:18
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0