I'm back

2011-07-11 @ 12:12:33
Hej!!!Nu är jag hemma och kan ordna upp saker och ting här. Jag har äntligen köpt en extern hårddisk (2TB!!!) Så nu jävlar slipper man sitta och rensa min interna hela tiden eftersom jag lägger upp massa bilder till datorn, plus att jag får plats med alla mina filmer. Så det blir superbraao!
Jag köpte hårddisken igår på ONOFF. Skitbra. Vi var inne en snabbis på IKEA igår påvägen hem med, köpte ett till påslakan plus andra smågrejer. Nu måste jag ladda över bilderna från varberg till hårddisken så jag kan börja fixa dom och lägga upp här sen. Alldeles strax! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag jobbar idag :) du då? :)

2011-07-11 @ 12:36:59
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0