Jag är hemma!

2011-07-26 @ 01:33:34
Jajemän, nu efter norgeresan är jag faktiskt hemma. Även om jag inte bloggade någonting igår. Har äntligen laddat över alla fina bilder från Norge så det ska inte dröja länge innan dom kommer upp. Men just nu är jag hos Pontus så det kan jag inte göra nu.
Ikväll kom min kära syster också hem från Stockholm. Hon och hennes kille kom igår hem ifrån Portugal(Spanien o frankrike med), så båda dom kom och hälsa på hos ikväll. Det blev grillning på vår kära altan och mycket prat om resor. Dom stannar tills på torsdag och imorn ska vi eventuellt till Liseberg. Efter middagen förut så stack jag till Pontus. Han hade 40 grader feber så ville komma och ta hand om honom! Stackarn.
Nu ska vi kolla på film och sova. Puss! Hörs imorgon och lovar att bli bättre med uppdateringen! Pusspussss
Atlanten!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag har lagt till dig nu :) lägger du till mig?

2011-07-27 @ 20:54:58
URL: http://emiiliiaa.bloggplatsen.se
Postat av: Emilia

Jag har lagt till dig nu :) lägger du

2011-07-27 @ 20:57:39
URL: http://emiiliiaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0