Om Födelsedagen, Sweet Sixteen

2011-07-02 @ 17:58:25

Skjorta: JC (ny!) Från mamma och pappa <3
Chinos och Skärp: Cubus
Linne: H&M
Örhängen (som inte syns så bra): Från Faster igår<3
Ring: KENZA, Guldfynd!

Kvällens klädsel här ovanför. Evelina och Anna kommer hit ikväll. Vi ska grilla på altanen :)

Gårdagen var otroligt rolig! Bästa födelsedagen på riktigt länge, jag blev huur glad som helst för mina presenter, både mycket pengar och många presenter, Trodde jag aldrig. Nu blir det till att köpa ett långzoomobjektiv :) Och en extern hårddisk för pengarna som blir över. Jag kanske ska ta kort på sakerna jag fått, i alla fall en del? Ellleeer?
Vi hörs, ha en trevligt kväll allesammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0