Sommarjobb

2011-07-14 @ 00:30:06
Hello U guys! Kom hem från farmor förut vid femtiden. Har jobbat massa pengar och tjänat en kosing. Blir perfekt att lägga i sommarjobbskassan :) Vid tju så var jag, pontus och simon och kollade på Harry Potter filmen! Ojojojojooooj vad bra den var. Helt serriöst. Det var nog den bästa film jag sett på länge, kanske den absolut bästa? (hoppas att breaking dawn slår den!!) Jag visste lite vad som skulle ske från böckerna osv, men gud det var inte så jag hade föreställt mig allting. Ni som inte har sett den ni måste se den! Jag grät och grät, vissa stunder var otroligt sorgliga men också otroligt glädjerika. Ja, jag var helt stum efter bion. Otroligt bra!
Nu är jag hos pontus och vi kom hit vid halv elva. Fick telefonssamtal från någon som antagligen skulle busringa men som inte dolt numret och som var på fest. Haha så vi kollade upp numret och såg direkt vem det var.
På lördag åker jag så i övermorgon måste jag packa!
Bye!

Haha en bild från skolresan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0