Jag dör av värmeslag

2011-06-03 @ 17:25:06
Inte så roligt att vara hemma och inomhus när det är ungefär trettio grader ute. Men så är det när man är förkyld så det så. Men jag lyckades släppa mig ut en timme och sola och läsa en bra bok. Tog med mig min kameraälskling också och fotade lite bilder till er. Jag somnade nästan i vår badenbaden när jag solade men kände att jag fick värmeslag och gick in och sköljde huvudet i duschen med iskallt vatten. Det var riktigt skönt om ni ville veta.

Idag fyller min kära kusinvitamin år så vi ska till Olofstorp ikväll och fira henne. Det är Sverige på tv också mot Moldavien och det får man inte missa. Jag är inte direkt pigg på att gå på kalas när jag känner mig såhär men jag får bita ihop.

För övrigt så rensar jag min hårddisk, eller ja vad man nu ska kalla det egentligen. Den är inte direkt stor! Jag måste köpa en extern hårddisk med typ tio tusen terrabaajjt eller något. Då slipper man bränna ut allting iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0