Men jag tror även att du var intresserad

2011-06-06 @ 23:26:13
Har tagit lite ansiktskräm och filat naglarna lite för målning imorgon. Jag har också provat klänningen igen med alla smycken och tillbehör, skor kofta väska mm. Det blir perfa imorn, det får helt enkelt bli som det blir ;D Ska åka till middagen med Pontus i tobias Camaro :D

På överby förut så fick jag med mig ett par underbara chinos från Cubus! såå sköna, ska visa dom här så fort som möjligt. Så bekväma! provade dom igår med.
Sen blev det även en till klänning som jag ev. skulle ha imorn men jag ångra mig och tar den jag har hemma istället för jag trivs bäst i den, och jag är ganska säker på att ingen annan har den :)

Nu ska jag sova så jag får lite sömn tills imorn! Puss"

Kommentarer
Postat av: molly

sv: jaa de går säkert bra! :D<3

2011-06-07 @ 08:42:08
URL: http://mollykarin.blogg.se/
Postat av: Albin

Hej där, fin blogg du har här, fin tjej, hur är det med dej? :D

2011-06-07 @ 08:59:04
URL: http://nallou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0