2/3. Starvation

2011-03-02 @ 22:23:10
Inte så mycket uppdatering här på sista tiden. Har inte orkat och inte haft någon lust. Men nu slänger jag iväg ett inlägg! Det är ny månad och våren är påväg. Superduperskönt verkligen. Jag har fixat lite annan design, en mera passande tycker jag. Trcyk F5 om det inte syns någon skillnad.

Imorgon slutar jag halv tolv, ska in till Alingsås och luncha med Mormor. Kanske kika i lite affärer och så vidare. Hoppas, hoppas, hoppas att tröjan har kommit in! Vill så gärna ha den..!
Men nu ska jag gosa ner mig i sängen och drömma bort i en helt annan värld. Vi kör på spanskaredovisning imorgon, yeay!


Jump for your life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0