3/3. Svar på frågestunden

2011-03-03 @ 15:34:00
varför började du blogga?
-
Jag började blogga för att jag har läst så många bloggar och blev sugen på att skapa något eget!

favorit färg?
-
min favoritfärg är nog alla nyanser i grönt tror jag. Men det jag klär mig i är nog mest svart och mörkblått!

jeansjacka eller skinnjacka?
-
Skinnjacka!Längtar till våren när man kan börja använda det igen!

vad har du vanligvis i din handväska?
-
om jag bara "går på stan" alltså inte i skolan så är det nog plånbok, mobil, tuggummi, iPod busskort? Haha kommer inte på ngt mer.

oskuld?
-
nej.

ålder?
-
femton.

längd?
-
165 cm!
bor?
-
Utanför Alingsås, typ sollebrunn!

musiksmak?
-mycket pop och rock! Men mycket lugnt också, haha allt möjligt!

Vilken är din favoritblogg? :)
-
Det är nog febbs.se

det bästa med mode? :)
- Man har något att följa? haha ingen aning..

Favorit färg?
- Grön!

En stad/ett land du skulle vilja besöka, och varför?
- England för tusonde gången! Vill till London och se allt!Hoppas på i sommar...

Varför bloggar du?
-
För det är ungefär som att driva en dagbok och det är roligt att dela med sig av tankar och idéer plus att det är kul att titta tillbaka vad man har gjort/förändrats och så vidare!

Vilka bloggar läser du?
- ja, alla mina vänners och mycket "kläd"-bloggar!

gillar du att baka?
- JA!

vart ser du dig om 10 år? :)
- Hoppas på att jag har jobb inom musiken och är ute och reser mycket! Gift?


Sådär nu har jag äntligen fått svarat på frågorna haha!
Tack så jättemycket för alla frågor!:')

Kommentarer
Postat av: sebastian

cha! vem har du legat med? :p

2011-03-03 @ 20:10:54
Postat av: Anonym

cha! vem har du legat med? :p

2011-03-03 @ 20:11:21
Postat av: emil

tjena! när låg du med någon? :D

2011-03-03 @ 20:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0