Gårdagen och idag.

2011-03-26 @ 11:37:38

Black Eyed Peas - Just can't get enough

Bloggade ingenting igår typ, I'm Sorry! Men efter skolan stack jag hem och åt lite snabbt sen ut och red Nova i 45min lr nåt. Hon gick skitbra för att vara så otränad! Så roligt.
Efter fem kom Pontus så bytte vi om och gick ut och sprang några kilometer! Härligt härligt! Under springturen så ringde anna och frågade om jag skulle hänga med till gbg imorgon, och såklart gör jag det! På kvällen ska vi dansa sen också :D Anyway igårkväll så var vi hemma hos Pontus och myste framför tv och somnade tidigt! Det var skönt att sova ut. Vaknade först vid 6 imorse men somnade om till 9. Nu sitter jag framför hans dator och han är och samlas inför matchen som börjar snart. Jag ska strax åka dit! Vi hörs senare. Vad händer annars idag?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0