31:e MAJ= KONSERT!

2011-05-31 @ 23:42:46


Ett ord= Magiskt.
En mening=Det var sorgligt, eftersom det var den sista i sollebrunn.


Så otroligt roligt, jag säger det varje gång men oj vad man kämpar och sliter för den lilla stunden man är i rampljuset. Det tror man inte och tänker man inte när man övar och sliter med låtarna och musiken inför konserten. Det är jobbigt ibland, motsträvigt ibland men också vissa dagar väldigt roligt. Ikväll märkte jag vad jag har kämpat för och jag kommer aldrig ge upp. Det här var inte sista gången jag stod på en scen. Magiskt.

Kommentarer
Postat av: johanna leijon

Du är helt otroligt bra, du har talang i musik branchen! ge aldrig upp ! loveu !

2011-06-01 @ 22:42:45
URL: http://johannaleijon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0