I'm addicted to you

2011-11-15 @ 21:21:23
Sova. Äta. Sova. Kolla Serier. Sova. Film. Film. Film. Sova. Äta. Sova. OSV. Ni fattar vad jag menar. Ungefär såhär har min måndag och tisdag sett ut, inge vidare alltså. Jag ska ta ett rejält snack med den personen som smittade ner mig med den här flunsan! Vill verkligen inget annat än att bli frisk!
Nog tjötat om det. Sitter nu och kollar på House, och jag har även insett att jag missar världens bästa film inatt. Breaking Dawn part 1. Så för er som är intresserade så släpper jag mina fyra biljetter nu så skynda å boka i alingsås. Min kära vän Elin har lovat att gå med mig på torsdag så jag överlever ändå ♥
PUSS&KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0