Jag drömmer drömmar om att alla försvinner

2011-11-06 @ 22:40:17
Sitter i min säng här i ett nystädat rum med nya gardiner, två pocketböcker på nattduksbordet och med Melissa Horn på spotify. Sicken mysig söndagskväll. Tjejerna i Magnifica var här förut och vi övade inför vårat kommande projekt den 18 november. Kommer bli grymt.
Sitter och chattar med Nathalie också. Vi har äntligen bestämt en tid att träffas och prata. Har verkligen inte blivit av innan men nu jäklar ska det ske ;)
Har inte bloggat mycket den här veckan, har ju haft lov och ett bra sådant. Började med Gekås Ullared i måndags och sedan Styling och bli fixad utav Felicia i Tisdags. Sedan onsdag och torsdag var det Danmark med min och pontus familj plus två andra familjer, var jätteroligt. I torsdagskväll for jag hem till Alida på halloweenparty! Fredags drog jag till tonår och hängde med massa sköna. Igår var det filminspelning och sedan 16+ på kvällen. Idag har jag slappat och städat och laddat upp för en ny skolvecka. Söndagar är ändåså mysiga på något sätt. Fast vem älskar inte fredag mest när man har hela helgen framför sig?
två bilder från fixet o stylingen. Har redan snackat om det mesta jag skrev men kände för att skriva av mig lite grann för er som har missat. Jag har även massa bilder från bland annat danmark och halloweenpartyt som kommer upp så måningom! Stay tuned!
PUSS&KRAM.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Guud vad fin du är vännen saknar dig <3

2011-11-09 @ 15:02:21
URL: http://malungsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0