Stick iväg Jack, kom aldrig hit igen nå' mer.

2011-11-10 @ 20:42:17
Fullt ös medvetslös. Fulle rulle i skolan med plugg och annat som ska lämnas in. Men har fått en lugn och skön kväll faktiskt ändå. Sitter med min lilla macbook och tända doftljus i rummet, heelt okej enligt mig.
Det är redan fredag imorgon och helg. I helgen är det fullt upp med saker som ska göras och hittes på. Ska bland annat träffa lilla Anna på lördag och hitta på något roligt, blir nog en riktig bra kväll med film och mys tror jag.
Vi hörs och ses.
PUSS&KRAM.
p.s. Imorgon i alingsåstidningen så kommer luciakandidaterna ut och man kan börja rösta. Om ni vill rösta på mig så är jag kandidat nummer 4! :) d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0