But I Haven't Anything To Wear

2011-09-28 @ 22:15:25


En liten titt på dagens.

Efter skolan var jag och for till tandläkarn. Det roliga med det hela att det var vääldigt onödigt eftersom jag inte var där mer än i typ fem minuter? Sen fick jag vänta en timme på bussen typ! Jaja, men då var jag så snäll mot Anna och gick och köpte lite mat till henne som hon skulle få sedan på bussen. Jag köpte även en Marabou till min älskling som en liiten present för våran 11-månaders-dag imorgon.

Ikväll har jag varit hos Pontus. Kollade bland annat idol och jag kan ju inte annat än att säga att tjejerna regerar i år! Fast bland killarna ikväll gillade jag André, helt rätt låtval!

Men jag börjar väldigt tidigt imorgon så nu ska jag kila iväg och göra i ordning mig för sängen. Imorn är det torsdag och då är det bara en dag kvar tills jag åker till Stockholm!!!!!!!

PUSS&KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0