Grattis Pappa!

2012-04-03 @ 22:53:44
Min kära far fyller år idag och vi har precis haft lite middag för honom och firat honom nu ikväll med familjen. Alltid lika mysigt med familjemiddagar och god mat. Mums!
Något som inte är lika mums är att min förkylning blivit en aning värre. Jag dricker vääldigt mycket te. Det är väldigt synd om mig också för jag måste ligga ner och eventuellt kolla på någon film, typ som twilight och det kan skada en väldigt mycket! hahha...eller?
Spanskaprovet gick fruktansvärt bra idag, kändes iaf superbien!!! Hoppas att det blir ett bra resultat, vore grymt. Imorgon börjar jag fem i halv ett och taggar inför engelskaredovisning. Två lektioner imorgon sen är det bara torsdag och sen är det finally PÅSKLOV.
C U later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0