12/12/12

2012-12-12 @ 23:27:29

Kände att man var nästan tvungen å skriva ett inlägg, eftersom man kunde få till en sådan grym rubrik för en gångs skull.

Har precis kommit hem från sista julkonserten för iår med estet. Sorgligt men kan ändå glädjas åt att vi har ett underbart år kvar! Så jag taggar redan inför nästa julkonsert. Jag är så himla glad just nu så jag håller på att spricka, allting har gått jättebra ikväll och det är så sjukt roligt verkligen. Alla Goa människor springer runt o peppar varandra i kulisserna och nere i logerna. Man känner sig som en familjemedlem i en gigantisk familj. Goaste konferenciererna (Haha roligt ord) hade vi också, dom skötte det galant :)

Jag kände för å skriva lite och jag önskar er alla en go jul om jag inte skriver innan, ha det bäst! KRAM LOJS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0