Fullspäckad Dag

2012-02-15 @ 00:41:09
På alla hjärtans dag så drar jag och Anna mot göteborg. Med buss och tåg kommer vi fram till Bäckebols IKEA. Där shoppar vi loss totalt och hittar massa fina saker. Otroligt rolig utflykt. På eftermiddagen hann vi även med en biofilm också, En gång i Phuket. Jag rekomenderar filmen starkt, det var den roligaste på riktigt länge faktiskt!! Vi hann även in en sväng på BIKBOK och fick oss varsin goodiebag eftersom vi var de första 100 kunderna idag på alla hjärtans dag. Sött! Med mycket flyt sedan så hinner vi med rätt pendel och buss hemåt och dagen kunde inte bli mer perfekt. Fick med mig mycket grejer hem, får visa senare.
Nu ikväll har jag varit hos Brodén med bella och felicia och kollat in jägarna 2, också en film jag rekomenderar starkt, en oerhört spännande film!
På bussen hem med alla våra fullproppade ikea-kassar!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

låter som en lyckad dag! :)

har du tid ngn dag innan skolstart igen så kanske vi kan träffas? :)

2012-02-15 @ 10:34:31
URL: http://nathaliepicture.blogg.se/
Postat av: elin

sv: ja det var det! :D hihihi. söt duääär! saknareeeejjj

2012-02-17 @ 10:34:07
URL: http://elinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0