Ett litet sött inlägg

2012-07-30 @ 14:59:35
Hallojdär! Nu var det ett tag sen, igen. Det har hänt en del på sista tiden.
Nu sitter jag och beställer hem lite framkallade foton och även en del förstoringar. Hoppas verkligen det blir bra. Har varit ledig de senaste dagarna, vilket är sjukt skönt. Har hängt med kompisar, spelat beach och badat o solat. Hälsar även på min sjuka pojkvän som ligger hemma med körtelfeber :( Hoppas han blir frisk snart! Idag har jag inte gjort något alls, funderar faktiskt på att dra ut och promenera en bit med Vilma. Imorgon ska jag jobba och likaså onsdag men sedan är jag helt ledig från jobb och jag kan bara götta mig med sommarlov!!
Skickade efter en förstoring på den här bilden som är tagen för några år sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0