a thousand years

2012-11-21 @ 22:12:00
vet inte riktigt vad jag ska skriva och om jag orkar skriva längre. mitt liv har förändrats och jag kan inte riktigt svara på om det är till det bättre eller sämre, ena stunden känns bara allt hemskt och jag får ångest som gör att jag bara vill försvinna..ena stunden är allt hur underbart som helst, bästa känslan att bara vara helt fri och inte bry sig om någonting annat än sig själv och sina vänner/familj. En sak som är säker är i alla fall att det inte är helt enkelt. Jag vet egentligen inte varför jag skriver det här så öppet inför allt och alla men samtidigt är skönt om folk vet.

Dagarna, veckor och månader går väldigt fort just nu, vilket gör mig så sjukt rädd. Jag är typ orolig för framtiden samtidigt som jag längtar ihjäl mig efter att allt ska vara över och studenten är tagen och ett nytt liv ska börja. Plugga vidare, utbilda sig, skaffa jobb och familj, ja ni vet. Ut och resa? Ja.. många frågetecken och obesvarade frågor som ständigt går i mitt huvud. Tack och lov att musiken finns där och alla fina vänner. Utan er skulle jag inte varit den jag är idag <3

Kommentarer
Postat av: bellabuuus

love uuu my frääänd <3

2012-11-22 @ 18:32:07
URL: http://www.bellaajj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0