tears stream down your face

2012-11-25 @ 02:17:15
är just nu väldigt trött och glad. glad över att jag har så fina vänner och glad över att jag fått träffa en utav dem ikväll. Felicia var här och vi hade en riktig myskväll med bra filmer och massa gött godis. Imorgon (idag) har jag spelning med Magnifica i Gråbo så jag borde verkligen sova vid den här tiden med tanke på att jag ska upp vid åtta... 
Ikväll har jag och anton spelat in en låt som kommer blir otroligt bra, till och med så bra så att den kanske kommer upp här, vem vet? :) Det är exakt en månad kvar till julafton idag vilket känns ofattbart men ändå så otroligt långt bort? Mycket saker som ska hinnas göra innan dess. Nästa helg åker jag till stockholm, vilket ska bli otroligt roligt och skönt. Skönt att bara få komma bort härifrån ett tag. 
 
Hoppas ni har haft en fin helg. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0