Bitchkram

2012-10-20 @ 00:24:00

Gokväll! Ligger just nu helt utslagen i min säng, så skönt med helg! Är sjukt trött efter veckan som gått och kan knappt vänta på att få slappa hela långa dagen imorgon. Ikväll har jag varit på bio med Oscar. Helt okej film ändå, "Bitchkram" hette den. Rolig men även sorglig film, men den kan rekommenderas!

Jag har även fått hem två nya skal till min ajfown, beställde hem fyra st men de andra två har inte kommit ännu. Är jättenöjd med de jag fått hem än så länge iaf!:) Nu ska jag unna mig en av mina favoritfilmer och somna sött till den, ser fram emot en skön sovmorgon, mmm♥ Ha en fortsatt trevlig helg allesammans!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Skalet till höger har ju jag med, bra val!! (Y) :D

Svar: oj hade jag ingen aning oom! kul :D
Louise Larsson

2012-10-22 @ 14:40:48
URL: http://feliciaroosen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0