Catching teardrops in my hands

2012-10-27 @ 12:41:35

För tre timmar sedan vaknade jag upp hos Oscar, för två timmar sen blev jag upphämtad av mamma, för en timme sen passerade vi Göteborg. Nu är vi i Halland och påväg till Varberg. Mormor är med och vi ska kolla på inredning med mera på bland annat Ikea. Jag sitter bak i bilen och har precis sett klart gårdagens xfactor.
Konstigt väder idag, när vi började åka så kom vi rätt in i ett snöoväder och nu skiner solen för fullt. Jaja, skriver mer sen. Ha en fin lördag :)


Kommentarer
Postat av: linnéa

och dina hörlurar är så fina, och jag la upp en bild på mig för att du tyckte det. kramkram

Svar: åh tack! nej vad söt :D måste kolla!
Louise Larsson

2012-10-28 @ 15:15:34
URL: http://mellanprat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0