När löven faller och allt blir klart

2012-09-18 @ 22:12:00

Har legat här i flera kvällar i rad nu och tänkt att jag måste blogga. Men jag har inte orkat lägga energi på just det, sorry. Men nuuu kör vi ett inlägg här! Mycket tänkande och mycket att göra ständigt, men jag börjar komma ikapp med allt nu, speciellt tänkandet och mitt huvud.

Snackade med goaste barndomsvännen Evelina förut i telefon. Var riktigt roligt att snacka med den tjejen, saknar henne! Barndomsvänner... Så mycket vi umgicks när vi var små!! Helt otroligt, och vi delade allt vi tänkte och gjorde, gör vi visserligen idag också kanske via Facebook eller Skype ;) men vi är helt spridda allihopa idag. Närmsta är såklart Annapanna som tack o lov går på samma skola som mig! Skönt de iaf :) men jag önskar att en dag få ha alla på samma plats igen, precis som när vi var små.


Kommentarer
Postat av: DIYS

vacker bild!

nu är hösten här.... :D

2012-09-20 @ 20:50:25
URL: http://diys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0